• Live Bingo: alle online bingo spellen worden iedere paar minuten live gestart 24/7
  • Bingo Jackpot: Beter Bingo beschikt over een oplopende super jackpot
  • Gratis bingo: Ja, direct na de inschrijving kan je gratis online bingo spelen
  • Stortingsmogelijkheden: iDeal, CreditCard, Neteller, Moneybookers etc.
  • Klantenservice / Support: 24/7 via mail, chat, telefoon en 100% Nederlands
  • Bijzonderheden: fantastische wekelijkse bingo bonussen

Beter Bingo verwelkomt alle nieuwe bingo spelers in hun prachtige online bingo rooms want Beter Bingo is op dit moment de nieuwste aanwinst op iDeal Bingo. Beter Bingo profileert zich als een serieuze en zeer professionele online bingo room waardoor spelers al direct vertrouwd raken met hun online bingo spelletjes. Inmiddels heeft Beter Bingo een indrukwekkend klanten bestand op gebouwd die velen uit Nederlandse spelers bestaan. Dankzij het loyaliteitsprogramma dat Beter Bingo heeft lopen wordt het bingo spelen nog leuker. Spelers kunnen punten zo lang opsparen als ze zelf willen en deze vervolgens inruilen voor mooie cadeaus of zelfs gratis speelgeld. De punten blijf je dus automatisch doorsparen en je hoeft niets anders te doen dan online bingo te blijven spelen bij Beter Bingo. Beter Bingo keert iedere dag vele duizenden euro’s aan prijzengeld uit en de jackpotten die je met online bingo spelen kunt winnen lijken alleen maar groter en groter te worden. Beter Bingo is in het bezit van de nieuwste chatroom functies waardoor kletsen tijdens het bingo spelen als zeer aangenaam wordt ervaren. Veel Nederlandse spelers vinden Beter Bingo dan ook één van de gezelligste online bingo site van Nederland en wij delen deze mening ook. Zeker omdat Beter Bingo alles in het werk stelt om alle online bingo spelers zo veel mogelijk van dienst te zijn en daarom is de klantenservice  24 uur per dag bereikbaar voor eventuele vragen, klachten of opmerkingen. Wie voor online bingo spelen kiest bij Beter Bingo automatisch voor veel hoge bingo bonussen en waanzinnig hoge bingo prijzen en dat terwijl je  al vanaf één eurocent een online bingokaart kunt kopen. Schrijf jezelf snel in en ontvang gratis een bingo inschrijfbonus van €5,- euro! Je mag zelf weten hoe je deze gratis bingo inschrijfbonus benut . Online bingo spelen bij Beter Bingo is naast de gezelligheid ook nog super voordelig. Met zo weinig risico kans maken op de meest hoge bingo prijzen is ronduit een fantastische ervaring!

Beter Bingo Online Bingo Spellen

Beter Bingo heeft naast de standaard bingo spelletjes zoals 90 ballen bingo en/of 75 bingo ballen, een grote diversiteit aan sidegames zoals, slotmachines en fruitmachines. Spelers die even aan het wachten zijn op de start van een nieuw online bingo spel kunnen zich in de tussentijd eventjes vermaken met vele extra spelletjes. Binnen Beter Bingo zijn er 24 uur per dag, 7 dagen per week verschillende chatmasters aanwezig, waar spelers een leuk babbeltje mee kunnen maken en welke regelmatig extra bingo prijzen of bingo bonussen uitkeren. Naast een gezellig gesprek met de chatmasters kunnen online bingo spelers ook contact zoeken met andere Nederlandse bingo spelers die je uit kunt nodigen voor een privé chat. Wie online bingo gaat spelen bij Beter Bingo komt er al snel achter dat het een zeer compleet spellen product aflevert en dat maakt het spelen extra gezellig.

Beter Bingo Bingo Bonus

Beter Bingo is bijzonder actief op het gebied van bingo bonussen en organiseert iedere week diverse leuke online bingo bonus acties waar je als  lid natuurlijk gratis aan mag deelnemen. Bijna op iedere doordeweekse dag heeft Beter Bingo gezellige bonus acties waaraan je kunt deelnemen. Als je als online bingo speler een moment zoekt om een goede bingo bonus te ontvangen dan is het op deze dagen. De bingo bonussen die Beter Bingo iedere week weer beschikbaar stelt staan vaak in combinatie met het iDeal. Met iDeal bingo tegoeden storten gaat vaak gepaard met een extra stortingsbonus die Beter Bingo je cadeau doet.

Geld Storten bij Beter Bingo

Op het gebied van betalingen heeft Beter Bingo enorm veel overeenkomsten met alle andere online bingo sites die wij op iDeal bingo promoten want ook bij Beter Bingo vormt geld storten met een betaalsysteem zoals iDeal geen enkel probleem. Sterker nog, Beter Bingo stimuleert spelers zelfs om geld te storten met iDeal omdat hier vaak leuke iDeal bingo bonussen aan verbonden zitten. Uiteraard is iDeal niet de enige mogelijkheid om geld over te maken . Een ander veelgebruikt betaalsysteem is bijvoorbeeld Neteller, Moneybookers en Ukash. Bij Beter Bingo kan je met iDeal minimaal 10 euro storten en maximaal 1000 euro. Het maximaal aantal stortingen dat je per dag bij Beter Bingo kunt uitvoeren is tien maal maar laten we hopen dat dit niet nodig zal zijn. Beter Bingo is echt razendsnel met het uitbetalen van prijzengeld. Nadat jij als speler een opdracht tot uitbetaling hebt ingediend, wordt het prijzengeld in de meeste gevallen in een tijdsbestek van 24 uur op je Nederlandse bankrekening bijgeschreven.

Speel direct Beter Bingo